Harju maakohtu hiljutise määrusega keelati pika ajalooga ning arvukate turundusauhindadega pärjatud loovagentuuri omanikfirmal Identity OÜ-l ilma ajutise pankrotihalduri nõusolekuta kogu vara käsutada.
Loovagentuuri Identity brändistrateeg ning juhatuse liige Ants Lusti.
Foto: Andres Haabu
Identity kodulehel on üles loetletud tegevusaastate jooksul teenitud turundus- ja disainiauhinnad. Nii leiab nimekirjast hulgaliselt Eesti parimate turunduskommunikatsiooni lahenduste eest antavaid Kuldmunasid.
Seekordses saates „Teeninduse teejuht“ rääkisid Tele2 turundus- ja kommunikatsioonijuhi Tiina-Mall Vannastu ning teenusedisainer ja strateeg Ants Lusti tööandja brändingu mõjust teeninduskultuurile. Mõlemad jagasid oma kogemusi ja näpunäiteid selle kohta, kuidas tööandja bränding aitab ettevõtetel pakkuda parimat teeninduskogemust ning leida ja hoida õigeid inimesi.
Kui riik tahab kulutada raha kodanike harimiseks, tuleb kampaaniaid läbi viia koostöös sisuloojatega, mitte valida kalleid kanaleid, millel sedasorti reklaam ei tööta, kirjutab finantstehnoloogiaettevõtte Hoovi tegevjuht Karl Märka.
Üritusturundusagentuuri Jolos kaasasutaja Martin Rauam võrdleb kriise börsiga – kui turud kukuvad ja sul on piisavalt raha, saad börsil soodsalt kaubelda. Jolos on rakendanud keerulistel aegadel sarnast loogikat ja õppinud n-ö sidrunitest limonaadi tegema.
Kui Eesti reklaamiagentuurid tahaksid Cannes Lionsi reklaamifestivalil jõuda paremate sekka, siis tuleks teha märksa suuremaid investeeringuid žürii silmapiirile jõudmiseks, märkis Kontuuri loovjuht Urmas Villmann.
Öeldakse, et head rehvid on nagu head kingad, mis hoiavad sind õigel teel. Kui ettevõttel on aga kümneid või sadu autosid, muutub lihtne tõde suureks väljakutseks. Just selleks, et muuta autoparkide rehvimajandus mugavaks ja läbipaistvaks, avas Rehvid24 tänavu septembris Tallinnas Mustamäel Baltikumi suurima ja kaasaegseima täisteenust pakkuva rehviteeninduskeskuse.