• 07.10.24, 13:07

Kohvikasvatajad: kliimakriis ähvardab kohvikasvatust välja suretada

Aafrika kohvikasvatajad tõdevad, et kliimamuutused raskendavad märgatavalt kohvi valmistamist. Kõikuvad temperatuurid ja tugevad sajud on kaasa toonud lausa 40% väiksema saagi.
Vasakult Keenia kohvikasvataja Hope Wambui Muriuk, Fairtrade Baltikumi esindaja Jana Jesmin ja Fairtrade Aafrika programmijuht Kelvin Muhia.
  • Vasakult Keenia kohvikasvataja Hope Wambui Muriuk, Fairtrade Baltikumi esindaja Jana Jesmin ja Fairtrade Aafrika programmijuht Kelvin Muhia.
  • Foto: Fairtrade Eesti
Oktoober on õiglase kaubanduse kuu. Eestit väisanud Fairtrade Aafrika programmijuht Kelvin Muhia ja Keenia noor kohvikasvataja Hope Wambui Muriuk selgitasid, kuidas aitab õiglane kohvikasvatus tagada farmeritele pideva sissetuleku ja normaalse elujärje. Nad näevad, et kliimamuutused mõjutavad tugevalt kohviistandusi: ilm on ettearvamatum ja sajuhood tugevamad ning kahjurid levivad. Põõsaste sorte vahetatakse küll välja, aga täisväärtuslikku saaki annavad need alles aastate pärast.

Seotud lood

Uudised
  • 02.10.24, 16:18
Galerii: moetööstus otsis viise kiirmoe ohjamiseks
Eesti pole veel kestlikuks moepöördeks valmis, kuid see mõjutab ka siinsete tarbijate ostlemisharjumusi, tõdeti Viru Keskuse ja Estonian Fashion Festivali (EFF) korraldatud targa tarbimise päeval.
Uudised
  • 09.09.24, 14:26
Orkla sotsiaalsest mõjust: töötajad tulevad üllatavalt hästi kaasa
Toidutööstusfirmas Orkla järgitakse mitmekesisuse, võrdsuse ja kaasatuse põhimõtteid nii värvates, töötajate vajadusi katvat hüvede paketti luues kui ka järjekordset heategevusobjekti valides. Kõigil nendel tegevustel on ka oma mõõdikud ja analüüs.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele