• 27.03.24, 12:19

Tallinna lennujaamas enam vedelikke ja arvutit kotist välja võtma ei pea

Tallinna lennujaamas julgestuskontrolli uute masinate seadistamine ja testimine sai valmis ja enam ei pea reisijad enam vedelikke ja arvuteid käsipagasist välja võtma, teatas lennujaam.
Tallinna lennujaamas enam vedelikke ja arvutit kotist välja võtma ei pea
  • Foto: Tallinna Lennujaam
Tallinna lennujaama lennundusjulgestuse osakonna juhi Tarvi Pihlakase sõnul vähendab muudatus reisija jaoks julgestuskontrollis viibimise aega, kuna reisijad ei pea enam käsipagasist vedelikke, sülearvuteid ja teisi suuri tehnikaseadmeid välja võtma ja eraldi kasti asetama.

Seotud lood

Saated
  • 26.03.24, 11:24
10 aastat läbirääkimisi tõi Tallinna lennujaamale ihaldatud sihtkoha
Tänavu saab pealinnast maailma lennata kolme uue lennufirmaga, kuid mõnel juhul on suure tegija siia meelitamine võtnud pikki aastaid aega, rääkis Tallinna Lennujaama juhatuse liige Eero Pärgmäe.
Saated
  • 02.02.24, 12:39
Suur investeering muudab Tallinna lennujaama mõneks ajaks aeglasemaks
Tallinnast lennu peale jõudmiseks tasub praegu tavapärasest rohkem aega varuda, kuna lennujaam on vahetamas turvakontrolli seadmeid, rääkis sealse lennundusjulgestuse juht Tarvi Pihlakas.
Uudised
  • 05.01.24, 06:00
Tallinna lennujaama turvamonopol murdus: "Sellest võidavad kõik"
Eesti kaks suurimat turvafirmat ja Tallinna lennujaam lõpetasid möödunud novembris kohtutee. Suurärimehe Urmas Sõõrumaa turvafirma Forus Sercurity võttis üle pea poole kaks kümnendit lennujaamas turvateenust pakkunud G4Si töö.
Uudised
  • 29.01.24, 15:00
Riia lennujaam otsib suurele arendusele investoreid: “Meil on ainult mõned kandidaadid”
Äripäev Riias
Riia lennujaama ees peatub üks takso teise järel, rahvast sagib sisse-välja. Mõned rohelised ja valged autod ootavad parkla kõrval, aga peagi tuleb nendele taksodele peatumiseks teine koht leida, kuna täpselt sinna kerkib lennujaama uus terminal.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele