• 01.02.24, 18:30

Juubel: vanemad firmad Eestimaal uusi kriise ei karda

Üle veerand sajandi äris tegutsenud ettevõtjad suhtuvad kriisiaega suhteliselt rahulikult, sest nad teavad, et igale kriisile järgneb kunagi tõus. Nad on kriisiaegu oma naha ja karvadega kogenud korduvalt, neist õppinud ja need sujuvalt üle elanud.
Evelekti asutaja ja juhatuse liige Jüri Zoova ütles, et varem või hiljem olukord majanduses mutub - igale mõõnale järgneb tõus.
  • Evelekti asutaja ja juhatuse liige Jüri Zoova ütles, et varem või hiljem olukord majanduses mutub - igale mõõnale järgneb tõus.
  • Foto: Liis Treimann
Sisustuskaupade müügifirma ASi Evelekt asutaja ja juhatuse liige Jüri Zoova leiab, et varem või hiljem olukord majanduses muutub. “Vähemalt seni on olnud nii, et igale mõõnale järgneb tõus – kas suurem või väiksem ja kas lühemalt või pikemalt,” ütles Zoova, kes alustas ettevõtlusega 1994. aastal. Eelnevatest kriisidest õpitu on aidanud üle elada iga järgneva. Zoova sõnul on peamine küsimus, kas ettevõtjal on piisavalt ressurssi, et kehvem aeg üle elada. “Ja piisavalt närvi, et vastu pidada,” lisas ta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele