• 28.04.23, 08:15

Jaemüük kukkus märtsis järsult

Jaekaubandusettevõtete müügitulu vähenes märtsis võrreldes eelmise aasta sama ajaga püsivhindades 13 protsenti, 868 miljonile eurole, teatas statistikaamet.
Toidukaupluste müügitulu vähenes aastaga 9 protsenti.
  • Toidukaupluste müügitulu vähenes aastaga 9 protsenti.
  • Foto: Liis Treimann
Veebruariga võrreldes suurenes märtsis jaemüük 17 protsenti, kuid sesoonselt korrigeeritud andmete põhjal jäi müük eelmise kuuga võrreldes samale tasemele.

Seotud lood

Saated
  • 05.04.23, 10:17
Rimi juht prognoosib hindade langust aasta teises pooles
Kui hiljuti tegi peaminister Kaja Kallas üleskutse ettevõtjatele hindu langetada seoses odavnenud energiaga, siis Rimi Eesti tegevjuht Vaido Padumäe sõnul on kaubanduse hinnalangust oodata pärast suve.
Uudised
  • 08.02.23, 12:01
Supermarketite kasvust pool läks Lidli taskusse
Eelmisel aastal 400 miljoni euro võrra kasvanud supermarketite käibest 190 sai endale teises kvartalis tegevust alustanud Saksa odavpood Lidl.
Saated
  • 06.04.23, 08:42
Selveri juht: tõstame tänavu palka 8-10 protsenti
Kuigi Selveril ei ole viimasel ajal läinud suurenenud kulude tõttu nii hästi, kui tahaks, siis palgatõusuga kavatseb ettevõte ikkagi jätkata, ütles Selveri juht Kristi Lomp.
Saated
  • 21.02.23, 10:46
Lidl haaras eelmisel aastal kõvasti turuosa
Tervelt 40 protsenti eelmise aasta jaekaubanduse koondkäibe kasvust on Lidli tehtud, rääkis Äripäeva Infopanga konkurentsianalüütik Sigrid Kõiv.
  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.25, 12:22
Vastutus ei ole nullsumma: regulaatorid peavad looma stabiilsed ja selged raamid
Kestlik elustiil ei ole juhuslike väikeste valikute jada, vaid otsus – ja oma olemuselt maatriks. See on kui tihe võrgustik, kus iga lüli – üksikisik, ettevõte või riiklik regulaator – toetab teisi ja kujundab ühist tulevikku. Kui üks lüli jääb passiivseks, nõrgeneb kogu süsteem. Kui aga kõik liiguvad samas suunas, tekib ring, mis hoiab muutuse elus ja edasi viivana.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele