• 29.10.22, 16:42

Suur USA autotootja peatab reklaamimise Twitteris

USA autotootja General Motors peatab oma reklaamid Twitteris, kui Elon Musk sotsiaalmeediaplatvormi üle võttis, kirjutab CNBC.
General Motors konkureerib Twitteri värske omaniku autofirmaga.
  • General Motors konkureerib Twitteri värske omaniku autofirmaga.
  • Foto: Reuters/Scanpix
"Me suhtleme Twitteriga, et mõista platvormi suunda nende uue omanikeringi käes. Nagu meediaplatvormi olulise muutuse puhul tavapärane, oleme ajutiselt peatanud oma tasulise reklaami. Meie klienditeenindus Twitteris jätkub," ütles General Motors e-kirjaga saadetud avalduses.

Seotud lood

Börsiuudised
  • 25.10.22, 17:15
General Motorsi kvartalitulemus valmistas üllatuse
General Motors üllatas aktsionäre prognoositust ligi viiendiku võrra suurema kvartalikasumiga.
Börsiuudised
  • 04.10.22, 14:00
Teslal on vanade autotootjate üleminekuvaludest palju võita
Rohepöörde valguses autotootjatele seatavad järjest karmimad emissiooninõuded tõukavad neid üha enam elektriautosid tootma. Millised ettevõtted sellest võidavad ja mis firma aktsiaid peaks kohe homme hankima?
  • ST
Sisuturundus
  • 13.10.25, 15:51
Ärikinnisvara kestlikkuse standardid liiguvad uuele tasemele
Viimaste aastate jooksul on kinnisvarasektori rahvusvahelised kestlikkuse standardid teinud läbi suure uuenduskuuri. Euroopa rohepöörde eesmärgid, uued kliimapoliitikad ja investorite kasvavad ootused on viinud selleni, et nii LEED (Leadership in Energy and Environmental Design) kui ka BREEAM (Building Research Establishment Environmental Assessment Methodology) on tulnud välja uute versioonidega – mõlemad oluliselt ambitsioonikamad kui nende eelkäijad. Eesmärgiks ei ole pelgalt rangemad nõuded, vaid tulevikukindlate ja väiksema keskkonnamõjuga hoonete loomine, mis vastavad juba täna homsete regulatsioonide ja turu ootustele.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele