• 07.09.22, 06:00

Tuntud idu- ja tehnoloogiafirmad sihivad kriiside virvarris kasvu ja jahivad talente

Kui USAs Silicon Valleys tõmbavad tehnoloogiafirmad kulusid koomale, tegutsevad tuntud Eesti IT- ja idufirmad kasvukursil ja nii mõnigi palkab töötajaid juurde. Investorid enam siiski suure hurraaga projektidele tormi ei jookse.
Bikeepi asutaja ja juht Kristjan Lind tõdes, et iduettevõttena ei saa nad ellujäämisfaasis olla, vaid peavad kasvama.
  • Bikeepi asutaja ja juht Kristjan Lind tõdes, et iduettevõttena ei saa nad ellujäämisfaasis olla, vaid peavad kasvama.
  • Foto: Liis Treimann
Investorid on muutunud oluliselt ettevaatlikumaks ja kadunud on ülikõrged hinnad, mida nad olid veel pool aastat tagasi nõus maksma, märkis finantsidufirma Monese asutaja Norris Koppel. See on tema sõnul rängalt mõjutanud neid idufirmasid, kes on investoritelt varem väga kõrge hinna pealt raha kaasanud ja pidid siis uues normaalsuses veel lisaraha kaasama. "Finantstehnoloogia maailmas on enamiku lähiaastate buumi ajal börsile läinud ettevõtete väärtus kukkunud 70–80% ja eraettevõtete juures saab täheldada sarnaseid korrektsioone,“ rääkis Koppel.

Seotud lood

Uudised
  • 07.09.22, 06:00
Rikaste TOPi investorid: raskeks alles läheb
Investorid avaldavad, kuidas raskusteks valmistuvad ja kuhu panustavad
End Äripäeva Rikaste TOPi investeerinud investorid tunnistavad, et sel aastal on tulnud vastu võtta mõningaid kaotusi, kuid raskemaks alles läheb. Igaühel on aga kindel strateegia ja valdkond, mille toel loodavad raskustest läbi sõita.
Suur lugu
  • 01.09.22, 06:00
Tormi kätte jäänud ettevõtjad otsivad sünges sügisprognoosis ellujäämisteed
Milline äriplaan valmis pannakse?
Majandusasjatundjad näevad sügist pea eranditult mustades toonides ning mõni tormi kätte sattunud ettevõtja mõtleb järgmist äriplaani kokku kirjutades juba ka tegevuse peatamisele.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele