• 22.06.22, 15:21

HKScani Baltikumi äridirektor: "Järgmine hinnatõus ootab tarbijaid ees septembris ja ennustatavalt on see 20 protsenti"

HKScani Baltikumi äridirektor Kristina Mustonen-Shevelevskyi sõnul otsivad tarbijad alternatiive odavama hinna näol, aga samas eelistatakse oma toidulaual kvaliteetset toitu nii palju kui võimalik ja antakse ehk veidi järele tarbitavas mahus.
Kristina Mustonen-Shevelevskyi.
  • Kristina Mustonen-Shevelevskyi.
  • Foto: Raul Mee
“Hiljuti viis Norstat läbi ka uuringu, mis puudutas kanaliha tarbimist. Sellest selgus, et maitse ja hinna kõrval on tarbijate jaoks oluline liha kodumaine päritolu. Samuti oli 91% vastanute jaoks antibiootikumivaba kanaliha oluline, seega kvaliteedis tarbija veel järeleandmisi ei tee,” ütles Kristina Mustonen-Shevelevskyi Kaubandus.ee portaalis.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele