• 16.02.22, 17:17

Riik küsib, kes majutaks vajadusel Ukraina põgenikke: "Me kõik võiksime aidata"

Eesti majutusasutused andsid kolmapäeval riigile teada, millistel tingimustel nad oleksid valmis Ukraina sõja puhkedes põgenikke vastu võtma. Loodetakse, et seda siiski ei pea tegema.
Go Hotel Shnelli omanik Tiit Pruuli on valmis põgenikke majutama. "Hoolimata sellest, kas ja kui palju riik selle eest maksab.“
  • Go Hotel Shnelli omanik Tiit Pruuli on valmis põgenikke majutama. "Hoolimata sellest, kas ja kui palju riik selle eest maksab.“
  • Foto: Andras Kralla
"See oleks inimlik ja isamaaline tegu," lausus Go Shnelli hotelli omav ettevõtja Tiit Pruuli, kes pooldab, kui majutusasutused võtaksid vajadusel Ukraina põgenikke oma katuse alla. "Kui inimesed põgenevad sõja eest, siis võimaluste piires võiksime kõik aidata."

Seotud lood

Suur lugu
  • 10.02.22, 06:00
Satelliittelefonid on läbi müüdud. Aga muidu on kõik hästi
Ukrainas ettevõjatel külas
Ukraina ettevõtjad ei usu sõtta Venemaa ja Ukraina vahel, kuid igaks juhuks jagavad töötajatele kriisijuhiseid.
Suur lugu
  • 08.02.22, 11:29
Reportaaž Ukrainast: nii praegune võim kui ka eelmine – kõik varastavad!
Kui juhtute Kiievis juhusliku möödujaga vestlema, kuulete kindlasti huvitava loo riigi ja inimeste raskest saatusest. Kui räägite veel kellegagi, siis kuulete sama põneva loo – aga täiesti vastupidise.
Saated
  • 16.02.22, 11:34
Karmo Tüür Ukrainast: igas jamas on alati ka midagi positiivset
Politoloogi ja Venemaa eksperdi Karmo Tüüri sõnul on praeguse julgeolekuolukorra juures kõige positiivsem jälgida seda, kuidas Ukraina praegu oma riiklust, eneseteadvust ja kaitsevõimet tänu Venemaale üles ehitab.
Uudised
  • 15.02.22, 19:04
Välisluureamet ettevõtjatele: suurim oht on Venemaa sõjaline surve
Välisluureameti peadirektor Mikk Marrani sõnul on rahvusvahelises pildis Eesti ettevõtjate jaoks praegu suurim oht Venemaa sõjaline surve Ukrainale ja läänele tervikuna.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele