• 19.08.20, 16:02
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kriisiblogi: juhid tulevad august välja, automüüjad veel mures

Ettevõtete juhtide optimism on pärast koroonakvartalit taastumas, näitab Äripäeva Infopanga tehtud küsitlus.
Hinnangutes on jätkuvalt ettevaatlikku meeleolu tunda mootorsõidukite müüjate ja ehitusmaterjalide tootjate seas.
  • Hinnangutes on jätkuvalt ettevaatlikku meeleolu tunda mootorsõidukite müüjate ja ehitusmaterjalide tootjate seas.
  • Foto: Andras Kralla
Tõsi, juhtide keskmine hinnang oma sektori seisundile on 50 protsenti, mis tähendab neutraalset. Näitaja on võrreldes teise kvartali küsitlusega tõusnud 16 protsendipunkti – toona oli juhtide keskmine hinnang sektori seisundile 34 protsenti. Koroonakriisi eelne tase – 57 protsenti – on siiski veel saavutamata.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele