• 29.07.20, 10:40
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Koroonaaeg tõi Eesti Postile kasumi

Omniva kaubamärgi all tegutsev Eesti Post jõudis esimesel poolaastal kasumisse ja kasvatas käivet. Selle poolaasta sisse jäi ka ettevõtte nõukogu ennetähtaegne laialisaatmine.
Omniva kaubamärki kasutava Eesti Posti juht Ansi Arumeel.
  • Omniva kaubamärki kasutava Eesti Posti juht Ansi Arumeel.
  • Foto: Meeli Küttim
Omniva teatas, et selle aasta esimene pool oli ettevõttele viimase viie aasta edukaim: koroonakriisi mõjul hoogustunud e-kaubandus ning pakiautomaatide eelistamine klientide poolt kasvatas äritulu ja mõjutas oluliselt kasumlikkust.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.10.25, 15:51
Ärikinnisvara kestlikkuse standardid liiguvad uuele tasemele
Viimaste aastate jooksul on kinnisvarasektori rahvusvahelised kestlikkuse standardid teinud läbi suure uuenduskuuri. Euroopa rohepöörde eesmärgid, uued kliimapoliitikad ja investorite kasvavad ootused on viinud selleni, et nii LEED (Leadership in Energy and Environmental Design) kui ka BREEAM (Building Research Establishment Environmental Assessment Methodology) on tulnud välja uute versioonidega – mõlemad oluliselt ambitsioonikamad kui nende eelkäijad. Eesmärgiks ei ole pelgalt rangemad nõuded, vaid tulevikukindlate ja väiksema keskkonnamõjuga hoonete loomine, mis vastavad juba täna homsete regulatsioonide ja turu ootustele.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele