Tunne on nagu „Tujurikkuja“ sketšis näidatud kiirkäijal, kes pärast kaheaastast ettevalmistust ning poole miljoni eurose riigitoetuse – sponsorrahadest rääkimata – huugama panemist unustas olümpial starti minnes jooksusussi maha ning koristati pärast kaasvõistlejate finišeerumist distantsi esimesel neljandikul rajalt.

- Ekipaaž Salumäe/Mäeväli Leedu ajakirjanike rallil, autoks Toyota Yaris GRMN
- Foto: Vytautas Pilkauskas
Ma ei oska ise öelda, mis valesti on, aga kui ma starti lähen või võistlus algab, siis ei tule üldse välja. Ma olen küll kiire, aga ... teised on palju kiiremad.
Olgu, Leedu pressirallil eestlaste parima tulemuse, ajakirjanike absoluutarvestuse viienda koha kordamine või, veel enam, üle tegemine oli konkurentsi arvestades keeruline. Kuid selline oli lootus. Osalt seepärast, et too läbi aegade kõige tublim tulemus kuulub ekipaažile Kullo Kabonen/Tõnu Ojala, kes töötasid 1996. aastal ehk esimesel ajakirjanike rallil kõrge koha saavutamise aegu Äripäevas. Tänavune pressiralli – teadaolevalt ainus ajakirjanikele mõeldud ralli maailmas – oli juubelihõnguline kahekümne viies.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis
disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka
koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.