• 13.06.20, 02:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Asfaltteed lähevad betoonteedest 40% kallimaks

Asfaltteed lähevad maksumaksjale betoonteedest 40% kallimaks maksma, kui arvestada maantee elukaare kõiki kulusid. Sellisele järeldusele jõudis teedeinsener Ain Kendra käe all valminud värske 2 + 2 maantee asfalt- ja betoonkatendi konstruktsiooni hinnavõrdluse uuring.
Vaida-Aruvalla maantee I niidi rekonstrueerimine.
  • Vaida-Aruvalla maantee I niidi rekonstrueerimine.
  • Foto: Raivo Tiikmaa
Eesti on asunud kiirendatud korras välja ehitama kolme riigi põhimaanteed. Just need on maanteed, mis Eesti Betooniühingu juhatuse liikme Kalle Suitslepa sõnul vajaksid suurema kandevõimega, pikaajalist, vastupidavat, keskkonnasäästlikumat ja ka odavamat betoonkatendit, kirjutab Ehitusuudised.ee.

Seotud lood

Uudised
  • 09.01.20, 11:08
Teehoiukava eelarve kukub enam kui kümnendiku
Valitsuse kinnitatud riikliku teehoiukava järgmise aasta vahendid on enam kui 10 protsenti ehk 35 miljonit eurot vähem, kui algselt plaanitud, riigi teehoiukuludeks läheb tuleval aastal 279,7 miljonit eurot.
Uudised
  • 06.12.19, 15:14
Kõige siledam teelõik asub Virtsu ja Risti vahel
Teede Tehnokeskus kuulutas selle aasta teekvaliteedi mõõtmiste põhjal “Tasane tee 2019” auhinna võitjaks TREV-2 Grupi rekonstrueeritud Tuudi–Ridase teelõigu Risti–Virtsu–Kuivastu–Kuressaare maanteel.
  • ST
Sisuturundus
  • 13.10.25, 15:51
Ärikinnisvara kestlikkuse standardid liiguvad uuele tasemele
Viimaste aastate jooksul on kinnisvarasektori rahvusvahelised kestlikkuse standardid teinud läbi suure uuenduskuuri. Euroopa rohepöörde eesmärgid, uued kliimapoliitikad ja investorite kasvavad ootused on viinud selleni, et nii LEED (Leadership in Energy and Environmental Design) kui ka BREEAM (Building Research Establishment Environmental Assessment Methodology) on tulnud välja uute versioonidega – mõlemad oluliselt ambitsioonikamad kui nende eelkäijad. Eesmärgiks ei ole pelgalt rangemad nõuded, vaid tulevikukindlate ja väiksema keskkonnamõjuga hoonete loomine, mis vastavad juba täna homsete regulatsioonide ja turu ootustele.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele