• 29.05.20, 12:05
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Euroopa lisaraha Rail Balticule on oodatust märkimisväärselt kallim

Euroopa Komisjoni ettepanekul tõsta järgmises eelarves Rail Balticule rahastamiseks kasutatava fondi eelarvet 1,5 miljardi euro võrra on üks konks: see raha on liikmesriikidele kopsaka omaosalusega.
Rail Baltica ehitamisele novembris nurgakivi asetanud peaministril tuleb koalitsioonis kodurahu hoidmiseks leida Rail Balticule sobiva hinnaga rahastus.
  • Rail Baltica ehitamisele novembris nurgakivi asetanud peaministril tuleb koalitsioonis kodurahu hoidmiseks leida Rail Balticule sobiva hinnaga rahastus.
  • Foto: Liis Treimann
Kolmapäeval tutvustatud Euroopa Liidu eelarvekava esitlemisel jäi mulje nagu oleks Rail Balticu rahastus tegelikult kindel. “Piiriülestele transpordiprojektidele suunatavad lisavahendid on hea uudis Rail Balticu projektile,” teatas Euroopa Komisjoni energiavolinik Kadri Simson kolmapäeval, kui esitleti järgmise Euroopa Liidu 7 aasta eelarvekava ja majanduse taasteplaani.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.10.25, 15:51
Ärikinnisvara kestlikkuse standardid liiguvad uuele tasemele
Viimaste aastate jooksul on kinnisvarasektori rahvusvahelised kestlikkuse standardid teinud läbi suure uuenduskuuri. Euroopa rohepöörde eesmärgid, uued kliimapoliitikad ja investorite kasvavad ootused on viinud selleni, et nii LEED (Leadership in Energy and Environmental Design) kui ka BREEAM (Building Research Establishment Environmental Assessment Methodology) on tulnud välja uute versioonidega – mõlemad oluliselt ambitsioonikamad kui nende eelkäijad. Eesmärgiks ei ole pelgalt rangemad nõuded, vaid tulevikukindlate ja väiksema keskkonnamõjuga hoonete loomine, mis vastavad juba täna homsete regulatsioonide ja turu ootustele.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele