• 16.04.20, 08:40
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

E-residendid registreerisid aasta alguses rekordarvul ettevõtteid

Käesoleva aasta esimeses kvartalis registreerisid e-residendid ligi 1050 uut Eesti ettevõtet, mis on programmi ajaloo esimese kvartali rekord.
E-residentsuse programmi tegevjuhi Ott Vatteri sõnul on viimastel nädalatel tavapärasest enam Eesti ettevõtteid loonud just need e-residendid, kes elavad Euroopa peamistes kriisikolletes Itaalias, Hispaanias, Saksamaal ja Prantsusmaal.
  • E-residentsuse programmi tegevjuhi Ott Vatteri sõnul on viimastel nädalatel tavapärasest enam Eesti ettevõtteid loonud just need e-residendid, kes elavad Euroopa peamistes kriisikolletes Itaalias, Hispaanias, Saksamaal ja Prantsusmaal.
  • Foto: Liis Treimann
E-residentsuse programmi tegevjuhi Ott Vatteri sõnul on e-residentsuse programm paljudele e-residentidest väikeettevõtjatele kriisiperioodil hädavajalik, sest pakub paindlikkust. “. Täna, mil paljudes maailma riikides kehtib eriolukord, on meie-teenused ja nende kvaliteet ettevõtjate jaoks eriti olulised. Eesti on üks arenenumaid digiühiskondi maailmas ja usaldus e-residentsuse programmi vastu on suur,” ütleb Vatter.

Seotud lood

Uudised
  • 19.12.19, 06:00
Välisinvestorid: eestlased on supernäljased!
Põhjamaade investorit tõmbab Eesti tehnoloogiafirmade poole nagu mesilast õiele. Jutt headest võimalustest on jõudnud ka Jaapani suurfirmadesse.
Uudised
  • 28.09.19, 17:47
Eesti idufirmad otsisid Taanist investoreid
Eesti idufirmad käisid Kopenhaagenis Skandinaavia suurimal innovatsioonikonverentsil TechBBQ investoreid otsimas.
Uudised
  • 26.11.19, 09:28
Ukrainast pärit e-residendid on asutanud Eestis kõige rohkem firmasid
2019. aasta novembris ulatub Eesti e-residentide arv üle 62 000 ning neist kõige rohkem on Eestis ettevõtteid loonud ukrainlased, teatas Ukraina kuulutusteäris tegutsev RIA.com Marketplaces OÜ.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele