Omanimelise pesufirma asutaja Kriss Soonik-Käärmann rääkis Gaselli Kongressil, kuidas kümmekond aastat tagasi äriga alustades ei soovitatud tal oma nina pesuärisse pista, kuid tema oli oma eeltöö perfektselt teinud ja teadis täpselt, mida teeb.

- Kriss Soonik-Käärmann rääkis Gaselli Kongressil
- Foto: Raul Mee
“Mulle öeldi, et rinnahoidjaid ja aluspükse on kõik kohad täis, neid pole kellelegi juurde vaja,” meenutas ta nõuandjaid, kui äri looma hakkas. Ta lisas, et ta polnud siis aga ainult noor ja naiivne, vaid oma eeltöö perfektselt teinud, teades kõiki detaile pesuärist.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis
disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka
koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.