• 13.02.20, 12:39
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

“Mulle öeldi, et kõik kohad on rinnahoidjaid ja aluspükse täis”

Omanimelise pesufirma asutaja Kriss Soonik-Käärmann rääkis Gaselli Kongressil, kuidas kümmekond aastat tagasi äriga alustades ei soovitatud tal oma nina pesuärisse pista, kuid tema oli oma eeltöö perfektselt teinud ja teadis täpselt, mida teeb.
Kriss Soonik-Käärmann rääkis Gaselli Kongressil
  • Kriss Soonik-Käärmann rääkis Gaselli Kongressil
  • Foto: Raul Mee
“Mulle öeldi, et rinnahoidjaid ja aluspükse on kõik kohad täis, neid pole kellelegi juurde vaja,” meenutas ta nõuandjaid, kui äri looma hakkas. Ta lisas, et ta polnud siis aga ainult noor ja naiivne, vaid oma eeltöö perfektselt teinud, teades kõiki detaile pesuärist.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele