Aastaid nn diisliskandaalis viselnud Volkswagen on nüüd kodumaal vastamisi tohutute kohtuvaidlustega, kuid autotootja kokkuleppeid ei otsi ja oodata on aastatepikkuseid lahinguid.

- Petutarkvara oli ka Volkswageni diiselmootoriga maasturil Tiguan, mida kolme aasta eest esitleti näiteks Pärnus. Sarnaselt teiste petutarkvaraga mudelitega pakuti ka maasturitele "tarkvarauuendust," kuid hiljem selgus, et uuendus suuremat ei aidanud.
- Foto: Raul Mee
Eile sai alguse kohtuprotsess, kus Volkswagenit hagevad petutarkvaraga autode müümise eest sajad tuhanded Saksa pahaaimamatud kliendid. Autotootja peakorterist paarikümne kilomeetri kaugusel asuv Braunschweigi kõrgem ringkonnakohus pakkus autotootjale võimalust otsida kokkulepet, kuid autotootja keeldus sellest, kirjutas BBC.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Viimaste aastate jooksul on kinnisvarasektori rahvusvahelised kestlikkuse standardid teinud läbi suure uuenduskuuri. Euroopa rohepöörde eesmärgid, uued kliimapoliitikad ja investorite kasvavad ootused on viinud selleni, et nii LEED (Leadership in Energy and Environmental Design) kui ka BREEAM (Building Research Establishment Environmental Assessment Methodology) on tulnud välja uute versioonidega – mõlemad oluliselt ambitsioonikamad kui nende eelkäijad. Eesmärgiks ei ole pelgalt rangemad nõuded, vaid tulevikukindlate ja väiksema keskkonnamõjuga hoonete loomine, mis vastavad juba täna homsete regulatsioonide ja turu ootustele.