• 16.09.19, 06:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Suur arvamusliidrite küsitlus: maanteed neljarajaliseks – kust tuleb raha?

Riigilaen ja laenureeglite painutamine või muutmine, PPP ehk averus, riigivõlakirjad, pensioni- või mõni muu fond – juhtide ja arvamusliidrite eelistused põhimaanteede neljarajaliseks ehitamise rahastusele on erisugused, kuid vajalikuks peetakse alustada mõtte elluviimist.
Suur arvamusliidrite küsitlus: maanteed neljarajaliseks – kust tuleb raha?
  • Foto: Andras Kralla
Endise teedeministri Raivo Vare sõnul võib PPP olla esmapilgul riigilaenust kallim, kuid efekt, mis tekib kumulatiivselt varasemast teede valmimisest nii majandusele, sotsiaalarengule kui ka regionaalarengule, paraku sellesse projekti-kalkulatsiooni lihtsustatud Excelisse ei mahu. „Taristul ja selle kvaliteedil on kanda oma eriline funktsioon iga ühiskonna ja majanduse jaoks. Lisaks on Tartu suuna valmisehitamine ainuke viis, kuidas päästa Eesti teine linn täielikust marginaliseerumisest,“ ütles Vare.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.10.25, 15:51
Ärikinnisvara kestlikkuse standardid liiguvad uuele tasemele
Viimaste aastate jooksul on kinnisvarasektori rahvusvahelised kestlikkuse standardid teinud läbi suure uuenduskuuri. Euroopa rohepöörde eesmärgid, uued kliimapoliitikad ja investorite kasvavad ootused on viinud selleni, et nii LEED (Leadership in Energy and Environmental Design) kui ka BREEAM (Building Research Establishment Environmental Assessment Methodology) on tulnud välja uute versioonidega – mõlemad oluliselt ambitsioonikamad kui nende eelkäijad. Eesmärgiks ei ole pelgalt rangemad nõuded, vaid tulevikukindlate ja väiksema keskkonnamõjuga hoonete loomine, mis vastavad juba täna homsete regulatsioonide ja turu ootustele.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele