• 05.07.19, 06:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Aus ülestunnistus, miks majandusaasta aruannet ei ole

Enamik Eesti ettevõtjaid, kes ei esitanud tähtajaks majandusaasta aruannet, ei taha teemat arutada. Küll aga tunnistas üks ettevõtja Äripäevale, miks jäävad temal majandusaasta aruanded esitamata.
Jalgratastega tegelev Indrek Narusk tunnistab ausalt, et ei ole esitanud majandusaasta aruannet, kuigi see on tema kui ettevõtja kohus.
  • Jalgratastega tegelev Indrek Narusk tunnistab ausalt, et ei ole esitanud majandusaasta aruannet, kuigi see on tema kui ettevõtja kohus.
  • Foto: Andras Kralla
Velonia Bicycles OÜ tegevjuht Indrek Narusk oli ainuke ettevõtja, kes nõustus Äripäevale selgitama, miks ta ei ole esitanud aruannet. Naruski sõnul ei ole praegu jalgrattaettevõttel sugugi lihtne aeg. Mullu ei suutnud Velonia Bicycles saavutada mingit kasvu, ka sel aastal on olukord endine, tõdeb Narusk. Ettevõtja plaanib enda nulli piiril kõikuva firmaga varsti midagi ka ette võtta, aga mida täpselt, jättis Narusk üllatuseks.

Seotud lood

Juhtkiri
  • 05.07.19, 06:00
Miks mitte teha firmade trahvimine automaatseks?
Lohakus majandusaasta aruannete esitamisel pole vastuvõetav ei äri ega riigi vaatevinklist – siin tuleb midagi ära teha, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Uudised
  • 02.07.19, 16:30
Ettevõtjad on majandusaasta aruannetega aina lohakamad
Tähtajaks esitas majandusaasta aruande ligi 110 646 ettevõtet, mis tähendab, et esitamata on 51 protsendi Eesti ettevõtete aruanne.
Uudised
  • 02.07.19, 16:30
Swedbank utsitas ettevõtjaid aruannet esitama
Majandusaasta aruande esitamise tähtaeg kukkus eelmisel pühapäeval ning seda ei lasknud oma klientidel unustada ka näiteks Swedbank, kes saatis hulgale äriklientidele meeldetuletuse.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele