• 12.06.19, 06:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti autoturu veermik koliseb

Erinevalt naaberriikidest püsib Eesti autoturg veel vee peal, kuigi sel aastal on Eesti autoturult kadunud 12 ettevõtet ehk 5% kõigist automüüjatest.
ABC Motorsi turundusjuht Indrek Luberg
  • ABC Motorsi turundusjuht Indrek Luberg
  • Foto: Meeli Küttim
Kohalikest edasimüüjatest kasvatasid tänavu esimeses kvartalis võrreldes aastatagusega kõige rohkem käivet Toyota Baltic ja Silberauto. Samas on päris olulise tagasilöögi saanud mitu tuntud sõiduautomargi esinduskaupluste pidajat.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele