• 26.02.23, 17:54

Toitlustusettevõtete TOPi liidrid: hinnatõus on drastiline, kuid saame hakkama

Toitlustusettevõtete TOPi liidrid tõdevad, toorainete hinnatõus ja palgasurve teeb muret, kuid kõigile vaatamata läheb ettevõttel väga hästi.
Toitlustusettevõtete TOPi liidrid: hinnatõus on drastiline, kuid saame hakkama
  • Foto: Levier OÜ
Toitlustusettevõtete TOPis esimesele kohale jõudnud Levieri juhatuse liige Angeelika Kang-Osula sõnul läks ettevõttel eelmine aasta väga edukalt tänu piirangute puudumisele. Samuti oli suveperioodil tunda turistide suurenenud külastatavust, kirjutab uudisteveeb Kaubandus.ee.

Seotud lood

TOP
  • 26.02.23, 06:00
Majutusettevõtete TOPi võitjad: lõpuks jõudsime uuesti kriisieelse tasemele
Majutusettevõtete TOPis teise ja kolmanda koha haaranud hotellide juhid saavad lõpuks rõõmu tunda, et külastajate arv on ületanud koroonakriisi eelse taseme. Praegu tuleb aga leida lahendusi kulude vähendamiseks ja töötajate meelitamiseks.
TOP
  • 25.02.23, 12:44
Cateringi TOPi võitja: tööjõuga on olukord katastroofiline
Catering-firmadele teevad loomulikult muret hinnatõusud, kuid tööjõupuuduse ja palgasurvega on olukord juba katastroofiline, rääkis Cateringi TOPi võitnud Cuce-Camp OÜ ehk Põhjala Cateringi tegevjuht Jüri Lakspere.
Suur lugu
  • 25.01.23, 06:00
Avaliku sektori silmakirjalik saladus: riigiasutused skeemitavad arvetega
Restorani- ja hotellipidajad ütlevad kui ühest suust: pea kõik riigiasutused, kohalikud omavalitsused ja ministeeriumid, kes oma töötajaid kuhugi sööma viivad, lasevad arveid kirjutada millegi muu kui toidu peale.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele