Saaremaal Kärla külas toimetab maailma ainuke furtsellaraanitootja Est-Agar, kelle toodang rändab nii kodumaise marmelaadi kui ka Jaapani näokreemi sisse.
Mitte ühegi konkurendi omamine tundub luksus, ent ettevõtte ühe omaniku ja tegevjuhi Urmas Pau sõnul tähendab see ka omajagu väljakutseid. Näiteks tähendab see, et kõik uued tootmisliinid tuleb nullist peale ise välja nuputada. See võtab aega aastaid. “Raske, aga see-eest väga põnev on,” ütles Pau.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis
disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka
koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.