• 28.01.21, 06:00

Kurikuulsa kiirlaenuäri pankrotilugu saadavad väljapressimine, piinamine ja Meelis Lao

Sajandi maffiaprotsessiks nimetatud kohtuasjas lõpuks tunnistajapinki astunud Kristian Kesneri versiooni järgi oli tema räpase pankrotiga lõpetanud kiirlaenufirma juures ohver, mitte niiditõmbaja.
Fantoomärikas Kristian Kesner aastaid tagasi kohtumajas.
Eelmisel nädalal Inglismaa kohtusaalist videosilla vahendusel tunnistusi andnud Kesner oli üllatavalt hästi kursis MiniCrediti rahaasjade ja tehingutega. Seni pole Kesner pankrotistunud kiirlaenuärist MiniCredit ja maffiasüüdistustega kohtu all olevate Hubert Hirve ja Pavel Gammeriga sehkendamisest avalikult sõnagi rääkinud.

Seotud lood

Uudised
  • 20.01.21, 16:02
Maffiaprotsessi võtmetunnistaja rääkis Hirve ja Gammeri terrorist
Mitmed nn maffiaprotsessi osalised ei uskunud, et fantoomärikas Kristian Kesner tuleb tunnistusi andma, mistõttu muutus kaitsjatest, süüdistatavatest ja ajakirjanikest pungil kohtusaal elavaks, kui kauaoodatud tunnistaja kujutis Harju maakohtu saali suurele ekraanile ilmus.
Uudised
  • 19.01.21, 13:09
Kohtu ette jõudnud fantoomärikas lubas rääkida tõtt
Niinimetatud maffiaprotsessi oodatuim tunnistaja Kristian Kesner ilmus lõpuks välja ja andis videosilla vahendusel tunnistaja vande.
Uudised
  • 23.12.20, 06:00
MiniCrediti kadunud dokumentide müsteerium: fotod sündmuskohalt haihtusid uduna
Lasnamäe garaažist kiirlaenuäri MiniCrediti raamatupidamisdokumendid leidnud kriminaalpolitseinikud kaotasid sündmuskohal tehtud fotod. Operatsiooni käigus juhtus veel mõndagi ebatavalist.
Uudised
  • 18.01.21, 12:57
Fantoomärikas kuulatakse üle salajases kohas
Teisipäeval oodatakse taas kohtusse fantoomärikat Kristian Kesnerit, kes peaks videosilla vahendusel andma tunnistusi Inglismaalt. Täpset tunnistuste andmise asukohta kohus ei reetnud – niiviisi tagatakse tunnistaja turvalisus.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele