• 10.02.25, 12:00

Obskuurne majandus: veerandit Super Bowli vaatajatest sport väga ei huvitagi

Ameeriklaste armastatud spordiüritust Super Bowli vaatab üle saja miljoni inimese, neljandik neist aga hoopis reklaamide pärast.
Philadelphia Eagles võitis Kansas City Chiefsi 40:22, purustades nende unistuse võita esimest korda kolm Super Bowli järjest.
  • Philadelphia Eagles võitis Kansas City Chiefsi 40:22, purustades nende unistuse võita esimest korda kolm Super Bowli järjest.
  • Foto: AP/Scanpix
Eelmisel aastal oli rahvusliku jalgpalliliiga meistrivõistluste mängul ligi 124 miljonit televaatajat, sel aastal oodatakse veel rohkem.

Seotud lood

Saated
  • 17.02.23, 13:16
Obskuurne majandus: Jeesus Kristus Super Bowlil läks maksma miljoneid dollareid
Ameerika jalgpalli suursündmus Super Bowl on siinpool maakera tuntud ka reklaamide poolest, mida selle vaheaegadel televiisorist näidatakse.
Saated
  • 03.02.25, 11:40
Obskuurne majandus: uus jõukuse sümbol on molutamine
Võimalus sõpradega aega raisata on uus staatuse sümbol, rääkis brändistrateegia konsultant ja Melbourne ärikooli lektor Eugene Healy. Aeg on muutunud luksuskaubaks, seega tõeline luksus on seda raisata.
Saated
  • 20.01.25, 10:00
Obskuurne majandus: tule aita sinagi kaladele uksekella lasta
On tuhandeid inimesi, kes jõllitavad varahommikul arvuti- või telefoniekraanilt otsepilti jõealustest kaladest ja kui mõnda kalakest märkavad, lasevad nad veebirakenduse uksekella.
Saated
  • 13.01.25, 10:00
Obskuurne majandus: üks jaapanlane teenib kümneid tuhandeid mitte midagi asjalikku tehes
Väga kahju, aga ma pean seda saadet tutvustama üpris nõmeda klišeega, mis kõlab nii: kes meist poleks mõelnud, et võiks ära elada mitte midagi asjalikku tehes ja raha tuleb.
  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.25, 11:46
Reaalsed näited: kuidas vale kontor võib olla põhjus, miks parimad töötajad lahkuvad
Ainult 26% töötajatest nõustub, et nende praegune töökeskkond aitab neil teha parimat tööd. See šokeeriv number Gensler 2025 uuringust peegeldab kõige fundamentaalsemat muutust töömaailmas: kontor ei ole enam koht, kuhu peab tulema, vaid sihtkoht, kuhu tahetakse tulla.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele