• 11.03.24, 10:15

Obskuurne majandus: Brie ja teisedki juustud on väljasuremisohus

Väga kahju, aga armastatud valgehallitusjuustud nagu Brie ja Camembert on väljasuremisohus. Ohus on ka teised juustud, sealhulgas mitmesugused sinihallitusjuustud.
Kui oled juba selle konkreetse sokihaisuse juustuga harjunud, siis tõenäoliselt tuleb tulevikus harjuda mõne teistsuguse sokihaisuse juustuga.
  • Kui oled juba selle konkreetse sokihaisuse juustuga harjunud, siis tõenäoliselt tuleb tulevikus harjuda mõne teistsuguse sokihaisuse juustuga.
  • Foto: PantherMedia/Scanpix
Selline ähvardav juustukriis tuleneb palju suuremas probleemist: nende valmistamiseks vajaminevate mikroobide mitmekesisus on kokku varisemas.

Seotud lood

Saated
  • 04.03.24, 10:00
Obskuurne majandus: Brasiilia vanglates valvavad koerte asemel haned
Ega koerad pole ainsad koduloomad, kes valvamise tööga hakkama saaksid. Kes vähegi maal mõne kurjema kukega kokku on sattunud, teab, milleks kodulinnud võimelised on. Ja kui hirmsad nad olla võivad.
Saated
  • 26.02.24, 11:01
Obskuurne majandus: miljardiline pilvelõhkuja Los Angeles sai üleöö salaja grafitiga kaetud
Selle aasta alguses toimus Los Angelese kesklinna pihvelõhkujale grafitiplahvatus. Sümbol, mis tähistab miljardiunistusi ja nende untsukeeramist.
Saated
  • 19.02.24, 13:57
Obskuurne majandus: maailma populaarseim arvutimäng on pärit Nõukogude Liidust
Kõigi aegade müüduim arvutimäng on pärit … Venemaalt. Õigemini Nõukogude Venemaalt. See loodi aastal 1984 ning seda mängu on müüdud enam kui 520 miljonit koopiat.
Saated
  • 14.02.24, 11:31
Obskuurne majandus: te ei kujuta ette, milline seebiooper toimub Samsungi perekonnas
Lõuna-Koreas pole kõige tähtsamad perekonnad mitte riigijuhtide või poliitikute pered, vaid suurfirmade dünastiad. Neid tuntakse seal kui chaebol’id. Samsung, LG, Hyundai ja paljud teised on rikaste eliitperekondade käes, kes omavahel ka rivaalitsevad, abielluvad, intrigeerivad.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele