• 01.03.24, 15:39

Kogemata Eurovisioonile saanud Marko Veisson: mustad ülikonnad on alati kallid

Tänavu mais tuleb Marko Veissonil ühes Ramo Tederi ja 5Miinusega esineda paarisajale miljonile inimesele. Etteaste ise Veissonile muret ei valmista, küll aga Eesti esindamine ja kalli hinnaga lavatoss.
Hariduselt antropoloogi ja õppejõu Veissoni kohta võib öelda, et edukaks muusikuks on ta saanud kogemata.
  • Hariduselt antropoloogi ja õppejõu Veissoni kohta võib öelda, et edukaks muusikuks on ta saanud kogemata.
  • Foto: Kairit Leibold/ERR/Scanpix
„Me ei lähe sinna oma nahaga, vaid meie peale loodetakse. Teeme enda poolt kõik ära ja rohkem veel. See on nagu spordis ikka, et pead endast maksimumi andma,“ ütles Veisson saates „Läbilöök“.

Seotud lood

Saated
  • 26.01.24, 14:00
Külma kõhuga olümpialootus Eneli Jefimova: ma olen vette loodud
Kuus kuud on hetkeni, mil noorsportlane Eneli Jefimova asub taas võistlema olümpial. Treeneri teatel plaanitakse seal püüda eeskätt rekordeid.
Saated
  • 29.12.23, 14:00
Comedy Estonia üks asutajaid: eestlaste huumor on kuiv ja must. Nii nagu mulle meeldib
Veerand sajandit Eestis elanud ameeriklane Stewart Johnson ütleb, et eestlased imestavad kõige enam tema keeleoskuse üle. Seda vaatamata ta hullule aktsendile.
Saated
  • 01.12.23, 14:00
MMi hõbedast Magnus Kirdist on saanud Lõuna-Eesti kinnisvarainvestor
Odaviskaja Magnus Kirdi karjääri tipp ja lõpp langesid ühte võistlusesse. Rahaliselt oli Kirt dramaatiliseks finišiks valmis ning ajab nüüd vaikselt kinnisvaraäri nii kodulinnas kui mujal.
Saated
  • 03.11.23, 14:00
Kindral Martin Herem: mind räägiti kaitseväe juhatajaks
Esimesel võimalusel ma kaitseväest kaon!
„Ühel esmaspäeval, kui läksin tööle ja astusin kindral Terrase kabinetti, siis läksin sinna mõttega, et minust ei saa kaitseväe juhatajat. Kui välja tulin, siis ütlesin kaitseministrile ikkagi jah,“ räägib kindral Martin Herem saates „Läbilöök“.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele