Suure toidukao analüüsi järel tõdevad ajakirjanikud, et mõni aasta tagasi oleks toidu raiskamise probleem olnud hoopis suurem. Siiski hämmastab neid, kuidas kallilt hinnatud toidukauba väärtus hetkega muutub.

- Äripäeva ajakirjanik Polina Volkova ja fotoajakirjanik Liis Treimann tõstsid mitmete prügikastide kaasi, et jõuda selgusele, kuidas elatuvad inimesed, kes sõltuvad toidupoodide jäätmetest.
- Foto: Liis Treimann
"Suur küsimus loo vältel oli, kui suhteline on asja hind. Kusagilt luugist või prügikastist saades on need mandariinid ja tordid tasuta, aga paar tundi enne ostetakse neid raha eest," rääkis Äripäeva ajakirjanik Polina Volkoa.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis
disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka
koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.