• 18.12.23, 10:00

Obskuurne majandus: kuidas naeratusega aastas pool miljardit teenida

Kuidas me märku anname, et meil on rõõmus olla, või kuidas kõige tõhusamalt varjame, et kõik pole hästi? Ikka naeratusega.
"Smileyd" kaubanduskeskuse seinal – sellist asja tasuta ei saa omale kujundada. Raha eest peab loa saama Smiley Companylt.
  • "Smileyd" kaubanduskeskuse seinal – sellist asja tasuta ei saa omale kujundada. Raha eest peab loa saama Smiley Companylt.
  • Foto: AP/Scanpix
Selles saates räägime ettevõttest Smiley. Smiley Company on näide sellest, kuidas naeratus osavalt rahaks teha. Nimelt kuulub neile see tuntud kollane naeratav logoke. Aastas teenib Smiley Company pool miljardit dollarit. Kuidas see kõik alguse sai, kuulake saatest “Obskuurne majandus”. Saatejuht on Linda Eensaar.

Seotud lood

Saated
  • 11.12.23, 10:00
Obskuurne majandus: veel 20 aastat tagasi oleks Lego peaaegu pankrotti läinud
Jõulud on peagi käes ning mänguasjade tootjad teevad aasta lõikes parimaid käibeid. Üks armastatumaid jõulukingitusi nii laste kui nende vanemate seas on legod.
Saated
  • 04.12.23, 10:00
Obskuurne majandus: USA istub niisama miljonite juustukilode otsas
USA on aastakümneid kogunud miljoneid kilosid juustu, et piimatoodete hindu stabiilsena hoida. See on aga aja jooksul toonud palju muresid.
Saated
  • 27.11.23, 10:00
Obskuurne majandus: Coca-Cola punane jõuluvana ja teisi ärimüüte
Saadet „Obskuurne majandus“ on tehtud juba üle saja osa. Selle tegemise jooksul on saatejuht sattunud igasugu legendide otsa, mis tegelikult tõele ei vasta.
Saated
  • 20.11.23, 10:00
Obskuurne majandus: tehisintellekt võib varsti viia börsikrahhini
Tehisintellekt võib lähima kümne aasta jooksul tekitada börsiturul finantskrahhi. Aga mitte sellel põhjusel, mida te eeldada võite.
  • ST
Sisuturundus
  • 13.10.25, 15:51
Ärikinnisvara kestlikkuse standardid liiguvad uuele tasemele
Viimaste aastate jooksul on kinnisvarasektori rahvusvahelised kestlikkuse standardid teinud läbi suure uuenduskuuri. Euroopa rohepöörde eesmärgid, uued kliimapoliitikad ja investorite kasvavad ootused on viinud selleni, et nii LEED (Leadership in Energy and Environmental Design) kui ka BREEAM (Building Research Establishment Environmental Assessment Methodology) on tulnud välja uute versioonidega – mõlemad oluliselt ambitsioonikamad kui nende eelkäijad. Eesmärgiks ei ole pelgalt rangemad nõuded, vaid tulevikukindlate ja väiksema keskkonnamõjuga hoonete loomine, mis vastavad juba täna homsete regulatsioonide ja turu ootustele.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele