• 15.08.23, 13:38

Ekspert: kolm aktsiasoovitust investor Toomasele

Balti börsiettevõtete poolaasta tulemused valmistasid investorile ja analüütikule Paavo Siimannile oma kasumlikkusega üllatuse.
Üle aasta kestnud majanduslanguse puhul tuleb silmas pidada, et see on juba inflatsiooniga korrigeeritud, tegelikult nominaalselt majandus ikkagi kasvab, aga lihtsalt inflatsioon on kasvanud kiiremini, rääkis investor ja finantsanalüüsi ekspert Paavo Siimann värskes "investor Toomase tunnis".
  • Üle aasta kestnud majanduslanguse puhul tuleb silmas pidada, et see on juba inflatsiooniga korrigeeritud, tegelikult nominaalselt majandus ikkagi kasvab, aga lihtsalt inflatsioon on kasvanud kiiremini, rääkis investor ja finantsanalüüsi ekspert Paavo Siimann värskes "investor Toomase tunnis".
  • Foto: Raul Mee
Pankade kasumlikkusest on Siimanni sõnul palju räägitud, kuid tema jaoks oli Coop Panga tugev kasumlikkus väga üllatav.

Seotud lood

Börsiuudised
  • 15.08.23, 08:21
LHV kasvatas juulis kiirelt puhaskasumit
LHV Groupi kõik tütarettevõtted olid juulis kasumlikud ning grupp kasvatas puhaskasumit juuniga võrreldes paari miljoni euro jagu.
Investor Toomas
  • 28.07.23, 10:13
Jäin megatootlusest ilma. Tallinna börsi firma pakkus aga uut võimalust
Külastasin kolmapäeval omanimelise investeerimisklubiga Harju Elektrit ning sain börsifirmalt sümboolse aktsia ettepanekuga hakata ettevõtte aktsionäriks. Niisiis ei jää mul muud üle kui pakkumist põhjalikult kaaluda.
Börsiuudised
  • 11.08.23, 09:58
Coop Pank kasvatas seitsme kuuga nii käivet kui kasumit
Coop Pank teenis juulis 3,4 miljonit puhaskasumit, aasta tagasi oli puhaskasum 1,9 miljonit eurot. Seitsme kuuga teenis pank kasumit 131% rohkem kui aasta tagasi samas ajavahemikus.
Investor Toomas
  • 14.06.23, 15:20
LHV aktsia justkui kisendab ostu järele
Olen kannatlikult oodanud aprilli- ja maikuu numbreid ühelt oma portfelli suurimalt ettevõttelt – LHV-lt. Tänaseks on ka maikuu kasum teada ja nüüd, kui juuni numbri juurde hindasin, et huvi pärast esimest poolaastat analüüsida, ei saanud teisiti kui rõõmustada.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele