• 14.08.23, 12:22

Börsiajakirjanik: peaks ikka mõtlema, miks sai aktsiad ostetud

Börsifirmad Tallinna Sadam ja Enefit Green teatasid eelmisel nädalal oma tulemustest, mis valmistasid aktsionäridele veidi pettumust. Kas peaks neist väljuma või aktsiaid hoidma?
Äripäeva börsiajakirjanik Jana Saarkoppel
  • Äripäeva börsiajakirjanik Jana Saarkoppel
  • Foto: Andras Kralla
Äripäev kirjutas möödunud nädalal ka juhtkirja, kus soovitas mitte olla karjaloom, kui juba sai kord rahvaaktsiat ostes see oldud. Börsitoimetuse ajakirjanik Jana Saarkoppel sõnas, et kõigepealt peaks ikkagi mõtlema, miks sai näiteks Tallinna Sadama aktsiaid ostetud.

Seotud lood

Juhtkiri
  • 11.08.23, 18:49
Olid üks kord karjaloom? Ära teist korda ole!
Kes ostis rahvaaktsiat – Enefit Greeni või Tallinna Sadamat – siis, kui kümned tuhanded teisedki investorid, saavad täna kogeda oma portfellis punast värvi. Pikas plaanis aitab miinust vältida, kui müügiotsuse tegemisel karjast eristuda, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Börsiuudised
  • 10.08.23, 16:30
Tallinna Sadam valmistas pettumuse nii investoritele kui analüütikutele
Suurinvestor müüb aktsiad ära
Tallinna Sadam teatas teise kvartali tulemustes puhaskasumi langusest 73%. Tulemused tulid alla analüütikute ootuste ning ka investor pidi pettuma.
Uudised
  • 11.08.23, 06:00
Suurkontserni kasumist kadus üle 26 miljoni, peremeeste kõrvalärid õitsevad edasi
Mitmes riigis tegutseva väärika ajalooga tööstuskontserni BLRT Grupi puhaskasum jäi mullu alla miljoni euro, samal ajal teenisid kontserni enamusomanike Bermanite BLRTst alguse saanud ärid mitu korda priskema tulemuse.
Börsiuudised
  • 11.08.23, 11:53
Swedbank vähendas Enefit Greeni hinnasihti
Swedbanki analüütikud vähendasid Enefit Greeni teise kvartali oodatust madalamate tulemuste järel ettevõtte hinnasihti, kuid jätkavad siiski ostusoovitusega.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele