• 27.06.23, 16:00

Festivalikorraldajal on raske toetajaid leida, lootust annab veel piletimüük

Viru Folgi korraldaja Peep Veedla ütles, et festivalikorralduses on ta hinnatõusu mõju enim tajunud rahastuse ehk sponsorite languses. Veedla tõdes „Turismitunni“ saates, et nii vähe toetajaid pole Viru Folgil veel varem olnudki.
Fotol Viru Folgi korraldaja Peep Veedla.
  • Fotol Viru Folgi korraldaja Peep Veedla.
  • Foto: Erakogu
„See puudutab nii kommertstoetajaid, aga ka riiklikke fonde, näiteks kultuurkapital ei ole eales nii vähe raha andnud kui tänavu,“ sõnas Veedla.

Seotud lood

Saated
  • 30.05.23, 16:00
Ida-Virumaa spaaettevõtja: regionaalpoliitilise valeotsuse tegemise oht on suur
Turismiettevõtjad ennustavad, et majutusasutuste käibemaksutõus viib Eesti hotellitubade hinnad konkurentsist lähiriikidega välja.
Saated
  • 02.05.23, 16:00
Regionaalminister Kallas: võib-olla tasuks majutusasutuste käibemaksu hoopis langetada
Regionaalministri Madis Kallase sõnul on tema ülesandeks valitsuses seista piirkondliku ebavõrduse vähendamise eest ning tal on palju küsimusi selle kohta, kuidas avaldub majutusasutuste käibemakstutõusu mõju väljaspool suurlinnu.
Saated
  • 04.04.23, 16:00
Soomaa suurvesi hullutab sotsiaalmeediat ja toob ettevõtjale klienditulva
Paaril korral aastas ujutab suurvesi üle Soomaa rahvuspargi alad ning samal upub seal tehtud looduspiltidesse ka paljude inimeste sotsiaalmeedia uudisvoog. „Turismitunni“ saatejuht Gregor Alaküla käis kohapeal ja uuris pikalt loodusturismiga tegelenud ettevõtjalt Algis Martsoolt, kuidas suurvesi sealsele turismiärile kaasa aitab.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele