• 01.06.23, 14:09

Kaubanduskeskus arvestab iga kliendi hingeõhuga

Kuna katusele paigaldatud päikesepaneelid suudavad toota vaid 2% vajaminevast elektrienergiast, tuleb säästu otsida kokkuhoiust ning seda tehakse muu hulgas keskuses viibivate inimeste hulga jälgimise kaudu, rääkis Kristiine ja Rocca al Mare keskuse juht Kristjan Maaroos.
Rocca al Mare Kaubanduskeskuse juht Kristjan Maaroosi sõnul aitab reaalaja andmete põhjal teostatud energiajuhtimine kokku hoida kümneid tuhandeid.
  • Rocca al Mare Kaubanduskeskuse juht Kristjan Maaroosi sõnul aitab reaalaja andmete põhjal teostatud energiajuhtimine kokku hoida kümneid tuhandeid.
  • Foto: Andras Kralla
Energiabilansi mõttes kokkuhoiule rõhumine tähendab nii Kristiine kui Rocca al Mare keskuses seda, et iga keskusesse sisenenud või sealt lahkunud külastaja ning sellest tekkinud sisekliima parameetrid fikseeritakse tarkvaralise lahenduse kaudu, kes vastavalt vajadusele kütet või ventilatsiooni lisab või vähendab ning nõnda hoitakse elektrikulu keskuses optimaalsel tasemel.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele