• 22.05.23, 14:00

Rain Tunger: teeninduse parandamine ei nõua tohutuid investeeringuid, alustage 4 põhitõest

Teeninduskultuur võib saada ettevõtte jaoks saatuslikuks, kuna see kujundab klientide arvamust ja mõjutab otseselt nii ettevõtte mainet kui käivet.
Saatejuht Keit Ausner ja teenindusekspert Rain Tunger.
  • Saatejuht Keit Ausner ja teenindusekspert Rain Tunger.
  • Foto: Äripäev
Aastatepikkuse kogemusega teenindusekspert Rain Tunger jagab saates „Teeninduse teejuht“ praktilisi soovitusi, kuidas juhid saavad oma rolli täites luua inspireeriva ja toetava töökeskkonna, mis soodustab suurepärase teeninduskultuuri kasvu.
Tunger tõdeb, et teeninduskultuuri arendamine ei ole alati rahaliselt kulukas, kui seda õigesti teha ja järgida näiteks suurepärase teeninduse 4 alustala.
Saadet juhib Keit Ausner.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Rain Tunger: teeninduse parandamine ei nõua tohutuid investeeringuid, alustage neljast põhitõest
00:00

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele