Tavid müüb erinevat väärismetalli, sealhulgas kuldmünte.
Foto: Andres Haabu
Martin rääkis Äripäeva raadio neljapäevases hommikuprogrammis kõlanud intervjuus, et kulda ostavad pigem ärevad ja murelikud inimesed, aga mitte rahaliselt heas seisus olijad.
Eelkõige ärevate aegade hirmus on inimeste huvi kulla kui vara säilitaja vastu tõusnud ning mitte ainult Eestis, vaid kogu maailmas. Ometi on ka turvasadamaks nimetatud kulla juures omad riskid.
Kulda ja hõbedat müüv ning valuutavahetusega tegelev Tavid suurendas eelmisel aastal märkimisväärselt nii müügitulu kui ka kasumit. Selleks aastaks plaanitud dividend on varasemast aga üle kahe korra suurem, ulatudes 10 miljoni euroni.
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.