• 29.10.21, 14:51

Facebookist sai Meta ja ettevõte astub järgmiste kullaaukude poole

Skandaalist skandaali liikuv sotsiaalmeediaplatvorm Facebook asus end ümber brändima ja teatas oma uue nime – Meta. Analüüsisime ettevõtte plaane Eesti virtuaal- ja liitreaalsuse organisatsiooni juhi Märt Lumega. Tema sõnul tahtis sotsiaalmeediaettevõte sellega kehtestada end kui tööstusharu kõige innovaatilisem. Eile esitletud uued peaseadmed aitavad Facebookil uute kullaaukude poole liikuda.
Facebooki tegevjuht Mark Zuckerberg.
  • Facebooki tegevjuht Mark Zuckerberg.
  • Foto: Facebook
Hommikuprogrammi tegid Urmas Jaagant ja Rivo Sarapik.

Seotud lood

Börsiuudised
  • 28.10.21, 22:33
Facebook muudab nime Metaks
Facebooki, kui ettevõtte nimi, muutub Metaks, mis peaks esile tõstma üleminekut virtuaalreaalsusele ja asetama esikohale metaversumi, vahendab Bloomberg.
Börsiuudised
  • 25.10.21, 23:35
Facebooki tulemused panid aktsia veidi tõusma
Facebook hoiatas täna, et Apple’i uued privaatsusreeglid mõjutavad nende digiäri praeguses kvartalis negatiivselt. Sotsiaalmeedia hiiu käive jäi kolmandas kvartalis ootustele alla, aga kasum oli prognoositust parem, vahendab Reuters.
Börsiuudised
  • 04.10.21, 20:21
Pikalt kadunud olnud Facebook suutis teenuse taastada
Facebooki erinevad rakendused, sealhulgas Instagram ja WhatsApp, ei töötanud eile kokku ligi kuus tundi.
Börsiuudised
  • 27.09.21, 20:46
Facebook paneb Instagram Kids arenduse pausile
Facebook teatas esmaspäeval, et peatab 10-12 aastastele noortele mõeldud Instagram Kids platvormi arenduse, kuna plaani on tugevalt kritiseerinud nii seadusandjad kui ka kliendid, vahendab CNBC.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele