Viiekordse gaselli omanik: töötamine koos valede inimestega tekitab pingeid
Ettevõtte edukuse alus on tubli meeskond ning valede inimestega koos töötamine on olnud Pirita Hambaravi omaniku ja hambaarsti Anu Sepa suurim õppetund, selgus saates „Kiired ja vihased“.
Pirita Hambaravi omanik ja hambaarst Anu Sepp (paremal).
Foto: Andras Kralla
Sepp peab enda suurimateks saavutusteks meeskonna kooshoidmist ja kvaliteetse hambaravi teenuse pakkumist. Ta on hambaravis töötanud ka assistendina ja haiglas sanitarina ning seetõttu oskab meeskonda paremini väärtustada. Ta lisas: „Inimestest lugupidamine on hea tulemuse alus.“
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.