• 13.11.20, 13:05

Äripäev eetris: valitsus viskab kaikaid kodaratesse, aga viies miljardifirma on alles algus

Tehnoloogiafirmad näitavad võimast kasvu, millest on loota kasu kogu Eestile. Seda hoolimata, et valitsus pole näidanud suurt armastust sektori tegemistesse, võtsid Äripäeva ajakirjanikud saates "Äripäev eetris" nädalat kokku.
Pipedrive'i asutajad Ragnar Sass (seisab vasakul), Urmas Purde (seisab paremal), Martin Tajur (istub vasakul), Timo Rein (istub keskel) ning Martin Henk (istub paremal).
  • Pipedrive'i asutajad Ragnar Sass (seisab vasakul), Urmas Purde (seisab paremal), Martin Tajur (istub vasakul), Timo Rein (istub keskel) ning Martin Henk (istub paremal).
  • Foto: Pipedrive
Siiski on põhjust arvata, et ükssarvikud kappavad edasi ning see, et Pipedrive'ist sai viies ükssarvik, pole teekonna lõpp, vaid algus. Paljulubavaid kasvufirmasid on teisigi: olgu nendeks Monese, Skeleton, Starship või Veriff. Lisaks on oodata Skype'i maffia järeltulevat põlvkonda, kus rikkaks on saanud või saamas hulganisti Pipedrive'i, TransferWise'i ning Bolti töötajaid, kelle puhul on lootust, et puhuvad tugevamat tuult tehnoloogiasektori uutesse ettevõtmistesse.

Seotud lood

Uudised
  • 12.11.20, 16:03
Pipedrive teeb ajalugu: Eesti sai viienda ükssarviku, töötajaid ootab rahasadu
Just praegu said Pipedrive’i töötajad teada, et nad on aidanud üles ehitada Eesti viienda ükssarviku: värskelt tuli avalikuks tehing, mille järel on Pipedrive'i väärtus Äripäevale teadaolevalt 1,5 miljardit dollarit ehk ligikaudu 1,27 miljardit eurot.
Uudised
  • 11.11.20, 20:09
Eriali mull ähvardab lõhkeda koos hoiustajate rahaga
Ohus on tuhandete inimeste sääste rohkem kui 20 miljoni euro eest, kuna politsei kahtlustab Eriali hoiu-laenuühistu rahakäsutajaid kelmuses, omastamises ja altkäemaksu maksmises. Võimalik, et oma säästudest on hoiustajad ilma, kuna raha liikus ühistust välja ja ka oma rahalist seisu näitas ühing tugevamana, kui see on.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele