• 08.10.20, 15:30
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuidas panna ennast kliendi kingadesse

Kliendikesksus aitab luua tooteid ja teenuseid, mida inimesed vajavad ja ostavad. Kliendikogemuse testimine aitab vältida tootearenduse vigu ning luua tooteid ja teenuseid, mida on mugav kasutada.
Äripäeva teabekeskuse juht Liivi Kedelauk ning Futuristi UX disainer ja Äripäeva IT juhtimise teabevara autor Andres Kostiv.
  • Äripäeva teabekeskuse juht Liivi Kedelauk ning Futuristi UX disainer ja Äripäeva IT juhtimise teabevara autor Andres Kostiv.
  • Foto: teabevara.ee
Saates "Teabevara tund" räägib Futuristi UX disainer ja Äripäeva IT juhtimise teabevara autor Andres Kostiv, kuidas kliendi vajadust testida, millal seda teha ja kui palju selleks aega varuda. Samuti selgitab ta disaini kliendikeskset rolli. Saame teada, mis on keeruliste U-tähega terminite UI (user interface) ja UX (user experience) sisuks ning mis neid eristab.
Saadet juhib Äripäeva teabekeskuse juht Liivi Kedelauk.
Kuula saadet siit:

Artikkel jätkub pärast reklaami

Kuidas panna ennast kliendi kingadesse
00:00

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele