Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Kuidas ärile tasuta uusi ideid saada?
Tänases saates on külas pikaaegse meedias töötamise ja juhtimise kogemusega Tallinna Ülikooli arendusprorektor Andres Jõesaar, kellega koos arutleme Tallinna Ülikooli ja ettevõtete koostöövormide ja võimalikkuse üle.
Koostöö ülikooliga aitab ettevõttel koguda uusi ideid ja leida neile finantseeringut.
Foto: PantherMedia / Kheng Ho Toh
Räägime sellest, kuidas ettevõtted saavad endale tasuta häid ideid. Millised on ettevõtjate suurimad hirmud praktikaga seoses? Ning saate teises pooles räägime, kas meedia on kallutatud ning milline võiks olla selle tulevik. Saadet juhib Kaisa Gabral.
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.