• 23.08.19, 13:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Muutused tarbimises peegeldavad majanduse tervist

Saates "Tallink 30" räägime 1996. aastal loodud Tallink Duty Free arenguteest ja väljakutsetest. Kuulete, mis toode oli populaarne reisilaeval Georg Ots ja mida ostavad Tallinki laevadel eestlased, rootslased ja hiinlased nüüd.
Tallink Duty Free juht Aimar Pärna saates "Tallink 30".
  • Tallink Duty Free juht Aimar Pärna saates "Tallink 30".
  • Foto: Äripäev
Kuhu areneb merekaubandus, kas peamistele tootegruppidele on lisandumas uusi ja millised tarbimismuutused laevakauplustes aitavad ennustada majanduse tervist?
Stuudios on Tallink Duty Free juht Aimar Pärna.
Küsib Andres Panksepp.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Saadet toetab Tallink.
Kuulake saadet siit:

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele