Võrkturundusskeemide elujõulisuse juurpõhjus peitub väärastunud arusaamas rikkusest ja jõukaks olemisest, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Äripäeva seekordse kaaneloo eestlastest peategelased punuvad küll krüptoraha võrkturundusskeemi ennekõike Aasias, Aafrikas ja Lõuna-Ameerikas elavate inimeste peibutamiseks, kuid sedalaadi skeemid ning põhjused, miks need on pahatihti edukad, korduvad olenemata sellest, kellele skeem suunatud on.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
“Ela nagu monarh! Ela elu oma reeglite järgi!” kuulutab filmitreilerlik reklaamvideo, milles kurjakuulutava minevikuga eestlased meelitavad maailma vaesemat poolt usaldama oma raha krüptoraha võrkturundusskeemi.
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis
disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka
koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.