• 14.07.22, 06:00

Laiavate "monarhide" võlts sära

Võrkturundusskeemide elujõulisuse juurpõhjus peitub väärastunud arusaamas rikkusest ja jõukaks olemisest, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Laiavate "monarhide" võlts sära
  • Foto: Anti Veermaa
Äripäeva seekordse kaaneloo eestlastest peategelased punuvad küll krüptoraha võrkturundusskeemi ennekõike Aasias, Aafrikas ja Lõuna-Ameerikas elavate inimeste peibutamiseks, kuid sedalaadi skeemid ning põhjused, miks need on pahatihti edukad, korduvad olenemata sellest, kellele skeem suunatud on.

Seotud lood

Suur lugu
  • 14.07.22, 06:00
Eesti multiskämmer, narkomuul ja kriminaal moosivad poolt maailma uude krüptoskeemi
“Ela nagu monarh! Ela elu oma reeglite järgi!” kuulutab filmitreilerlik reklaamvideo, milles kurjakuulutava minevikuga eestlased meelitavad maailma vaesemat poolt usaldama oma raha krüptoraha võrkturundusskeemi.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele