• 19.02.25, 09:00

Kaitsetööstuse aktsiaralli tõmbas mu tähelepanu

Kaitsetööstuse aktsiad on viimastel päevadel rallit jätkanud ning võimsad liikumised tõmbasid ka minu tähelepanu, kuid paistab, et hinnatasemed on kohati kallimad kui USA tehnoloogiagigantidel.
Saksamaa kaitsetööstuse ettevõte Rheinmetall on alates sõja algusest kerkinud 850%.
  • Saksamaa kaitsetööstuse ettevõte Rheinmetall on alates sõja algusest kerkinud 850%.
  • Foto: dpa/picture-alliance/Scanpix
Viimastel päevadel on jäänud silma, et erinevad suured Euroopa kaitsetööstuse aktsiad on asunud rallima ja alates aasta algusest võimsalt tõusnud. Põhjus peitub selles, et jätkuvalt on meil sõda ukse ees ja USA on andnud selgelt märku, et Euroopa riigid peavad oma kaitsekulutusi tõstma, et võtta suurem vastutus oma kontinendi kaitsmisel.

Seotud lood

Börsiuudised
  • 17.02.25, 23:00
Kaitseralli viis Euroopa aktsiad uue rekordini
Suurenevate kaitsekulutuste ootuses tõusid Euroopa kaitsevaldkonna aktsiad esmaspäeval hüppeliselt. Maailmaturud olid suures osas vaoshoitud, kuna USA börsid suleti presidendi päeva tähistamiseks, vahendas Wall Street Journal.
Börsiuudised
  • 17.02.25, 14:07
Euroopa suurimat indeksit veab geopoliitilises tõmbetuules üles relvatööstus
Euroopa aktsiaturud on geopoliitiliste sündmuste valguses tõusuteel – suurimat indeksit veab üles Rootsi lennundus- ja relvatööstusettevõte Saab.
Börsiuudised
  • 17.01.25, 08:00
Nimekate investorite ennustused: kes pani täppi, kelle soovitus lõppes kahjumiga
Aasta tagasi antud ostuideed luubi all
Investor Toomase konverentsil soovitati mullu osta Nvidia aktsiat. Kes selle mõttega kaasa läks, on konverentsipiletid mitmekordselt tagasi teeninud, aga mitte ainult. Vaatame üle, kuidas on läinud kõikidel eelmise aasta soovitustel ja prognoosidel.
Investor Toomas
  • 05.12.24, 13:14
Kaitsetööstuse aktsiad buumivad veel pikalt
Et vanad konfliktid ja sõjad maailmas ei taha lõppeda ning uusi muudkui lisandub, on põhjust arvata, et kaitsetööstuse aktsiate buum jätkub veel pikalt.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele