Läinud nädala järel on nüüd siis selgus enam-vähem majas, kui suur saab tegelikult olema uus ressursimaks Norra lõhetootjatele, mille väljahõikamine 2022. aasta septembris viis mu portfellist hetkega 10 000 eurot.
Mõtlesin, et pangauudistele vahelduseks uurin parem, kas on midagi selgunud Norra valitsuse lõhemaksu plaani kohta. Senine käik maksukirve näol ja nukker väljavaade tuleviku osas panid mind müügimõtteid mõlgutama.
Kas sellest oli veel vähe, et Norra ressursirendi maksu kehtestas ja minu Lerøy positsioon uppi kukkus, nüüd tuli päevapealt veel ka dividendide maksumäära tõus. Minu jaoks realiseerus ootamatult aktsia poliitiline risk.
“Klooster põleb! Kas see on lõpp?” küsib noviits “Viimses reliikvias” põgenevalt vend Johanneselt. Just see stseen kerkis silme ette, kui lugesin Norra ettepanekust kalakasvatused enam-vähem surnuks maksustada, mispeale Lerøy Seafood mu portfellis kiirelt sügavikku sööstis.
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.