• 23.11.19, 06:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Restoranitest: täistabamus Noblessneris

Noblessneri sadama piirkond, äsjane kõle vareme­linnak on kui tuhast tõusnud fööniks, täis trendikaid söögi-joogi- ja meelelahutus­kohti. Lore, Leiva ja Umamiga kuulsust võitnud tegijate uus bistroo on nende hulgas üks nooremaid.
Interjöör meenutab natuke Prantsuse klassikalist bistrood, natuke klaasitöökoda, natuke ballisaali ja natuke salongi.
  • Interjöör meenutab natuke Prantsuse klassikalist bistrood, natuke klaasitöökoda, natuke ballisaali ja natuke salongi.
  • Foto: Raul Mee
Kottpime. Tänavavalgustusest võib vaid unistada. Majal pole numbrit. Vaid paari sentimeetri suurune nimesilt on kujundatud nii kunstiliselt, et jääb enam-vähem loetamatuks. Teen ukse lahti – ja värskelt avatud bistroo Lore kaks suurt saali on rahvast pilgeni täis. Taas on Janno Lepik ja Kristjan Peäske, kokk ja sommeljee, teinud seda, mis juba mitu korda varemgi – ükskõik, kuhu oma uue koha rajavad, leiab rahvas selle üles. Tegid Mustamäele bussipargi kõrvale Umami, polnud probleemiks asukoht äärelinnas. Tõstsid selle suveks Kalaranda – rahvas tuli järele. Nüüd on nad poetanud bistroo Lore Noblessneri kvartali kõige kaugemasse ja pimedamasse nurka ning juhtunud on see, mis juhtus varemgi.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele