• 12.07.25, 16:00

Madis Müller: Euroopa majandus pole tippvormis, aga pessimismi on liiga palju

Pikaajalises plaanis on Euroopa majanduse võtmeteemadeks julgeolek, kaubandustingimused, konkurentsivõime, tööstuspoliitika, energiavarustus ja digipööre, loetles Eesti Panga president Madis Müller InvesteerimisFestivalil.
Eesti Panga president Madis Müller laupäeval InvesteerimisFestivalil.
  • Eesti Panga president Madis Müller laupäeval InvesteerimisFestivalil.
  • Foto: Simo Sepp
Meie oleme aga tema sõnul kõige selle juures liiga pessimistlikud, sest numbrid on jõudsalt paranemas, rääkis Müller.

Seotud lood

Börsiuudised
  • 12.07.25, 11:00
Eestlaste kinnisvararänne: miks viiakse raha kodumaalt hoopis Balile ja Hispaaniasse?
Huvi osta kinnisvara välismaal tundub olevat järjest suurem, rääkis kinnisvaramaakler ja InvesteerimisFestivalil vestlusringi modereerinud Algis Liblik.
Börsiuudised
  • 12.07.25, 10:26
“Seal, kus on muutus, seal on raha.” Wall Streetil töötanud finantstipud avaldasid edu valemi
InvesteerimisFestivalil astusid lavale finantseksperdid Daniel ja Carol Wildermuth, kes on juhtinud investeeringuid, nõustanud Fortune 500 ettevõtteid ja avanud kümneid finantsfirmasid nii USAs kui Aasias. Oma ettekandes jagasid nad oma investeerimisfilosoofiat, praktilisi kogemusi ning humoorikaid lugusid enam kui 35 aasta pikkusest karjäärist finantsmaailmas.
Börsiuudised
  • 11.07.25, 17:44
Kinnisvarainvestor jõudis viimaste kuude hüppega 350 korteriga portfellini
Tartus tegutsev kinnisvarainvestor Ergo Mõttus jagas InvesteerimisFestivalil oma edu võtit, kuidas ta on jõudnud 350 kinnisvaraobjektini, ja rääkis, kuidas tema portfell viimastel kuudel plahvatuslikult kasvas.
Börsiuudised
  • 11.07.25, 17:00
Erkki Raasuke avas investeerimisfestivali kriisi ABCga: ära vali populiste ega argpükse
Palju otsuseid tehakse kahe poliitgrupi poolt – populistid ja argpüksid, tõi pangandusekspert Erkki Raasuke näite kehva juhtimise kohta, mis kriisi ennustab.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele