• 05.06.25, 15:49

Infortar hakkab aktsiaid tagasi ostma

Aktsionärid kinnitasid kolmapäevasel koosolekul Infortari juhtkonna ettepaneku hakata ettevõtte aktsiaid turult tagasi ostma.
Infortari tegevjuht Martti Talgre (paremal) avaldas, et kuna nad on rahvusvaheliselt laienemas, oli vaja optsiooniprogrammi uuendada.
  • Infortari tegevjuht Martti Talgre (paremal) avaldas, et kuna nad on rahvusvaheliselt laienemas, oli vaja optsiooniprogrammi uuendada.
  • Foto: Andras Kralla
Kolmapäeval toimus Infortari aktsionäride üldkoosolek, kus kinnitati lisaks tavapärastele teemadele ka uus optsiooniprogramm ja Infortari aktsiate tagasi ostmise õigus. Kokku võib Infortar osta tagasi kuni 250 000 aktsiat, mille nimiväärtus kokku moodustab 1,18% ettevõtte aktsiakapitalist.

Seotud lood

Börsiuudised
  • 04.06.25, 15:34
Teiste investorite tehingud: vaata, mida mais enim müüdi ja osteti
LHV, Lightyear ja Swedbank avaldasid oma klientide maikuus enim ostetud ja enim müüdud aktsiad, mis näitab hästi kätte, kuidas siinne investor praegu mõtleb.
Börsiuudised
  • 05.05.25, 09:54
Infortar kasvatas käivet, kuid kvartal jäi siiski kahjumisse
Infortar kasvatas aasta esimeses kvartalis viiendiku võrra käivet, varad ja investeeringud kasvasid, kuid ettevõte kahjumist välja ei rabelenud.
Uudised
  • 05.05.25, 17:39
Elutööd müüv põllumees usub Ain Hanschmidti rohkem kui Joakim Heleniust
Võimaluse kaotanud Helenius siunab panka
Põllumajandusettevõtte Estonia Farmid üks omanik ja juht Jaanus Marrandi usub, et uue kosilase Infortariga läheb tehing ka päriselt läbi, sest ostja on ikkagi suur ja edukas börsifirma.
Saated
  • 05.05.25, 10:20
Ain Hanschmidt värskest tehingust: kui kuulsime, et Helenius ei osta, siis hakkasime läbi rääkima
Hiljutine Estonia Farmide ja Joakim Heleniuse vaheline ostu-müügitehingu läbikukkumine oli ajend Infortari huviks, ütles Infortari juhatuse esimees Ain Hanschmidt. Mai alguses löödi käed ning Infortari tütarfirma ostab suure Eesti põllumajandusettevõtte.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele