• 07.05.25, 12:08

Enefit Greeni aktsiaomanike viis otsustavat päeva: mis juhtub, kui aktsiad alles jätta

Eesti Energia ostab veel viis päeva kokku Enefit Greeni aktsaid. Ekspert õpetab investoritele, mida täpselt tuleb teha ja mis saab siis, kui aktsionär praegu pakkumist vastu ei võta.
Pakkumist mitte vastu võttes on risk, et investor saab Enefit Greeni aktsiate eest raha kätte oluliselt hiljem. Ekspert selgitab, millised lahendused on, kui aktsionär Eesti Energia pakkumist vastu ei võta.
  • Pakkumist mitte vastu võttes on risk, et investor saab Enefit Greeni aktsiate eest raha kätte oluliselt hiljem. Ekspert selgitab, millised lahendused on, kui aktsionär Eesti Energia pakkumist vastu ei võta.
  • Foto: Liis Treimann
Eesti Energia vabatahtlik ülevõtmispakkumine kestab 12. maini ning aktsiate eest tasutakse eelduslikult 16. mail. Enefit Greeni aktsiate eest pakub Eesti Energia 3,4 eurot aktsia kohta.

Seotud lood

Börsiuudised
  • 18.04.25, 06:00
Börsilt lahkumise teade tuli Enefit Greeni juhile üllatusena. “Iga juhtkond peab selleks valmis olema”
Eesti Energia ülevõtmispakkumisest sai Enefit Greeni juht Juhan Aguraiuja teada 27. märtsil ehk sama päeva hommikul kui ettevõtte aktsionärid.
Börsiuudised
  • 27.03.25, 11:41
Investorid Eesti Energia pakkumisest: nii head preemiat ei ole ajaloos varem Eestis makstud
Enefit Greeni aktsionärid ei suuda uskuda neljapäeva hommikul teatatud Enefit Greeni ülevõtupakkumise uudist, kuna paremat pakkumist keegi ei tee, kuid see on suur kaotus Tallinna börsile.
Börsiuudised
  • 01.04.25, 10:24
Enefit Greeni börsiseiklus läks kalliks maksma
Kuna Enefit Green kavatseb varsti börsilt lahkuda, saab nüüd üsna täpselt välja arvutada kõik selle ettevõtmisega seotud kulud. See osutus kalliks ja raiskavaks.
Juhtkiri
  • 02.04.25, 06:00
Riik teeb Enefitiga sammu tagasi. Aga edasi?
Isegi kui Enefit Greeni börsilt ära toomine oli kõike arvesse võttes vajalik otsus, tehti sellega olemuslikult samm tagasi. Miks Eesti Energia aktsiaturule viimisest jätkuvalt midagi tõsikindlalt ei räägita, küsib Äripäev juhtkirjas.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele