• 27.03.25, 17:00

Investoril on nüüd mitu võimalust: mida teha oma Enefit Greeni aktsiatega

Ülevõtmispakkumise kavatsuse osaliseks saanud rahvaaktsia Enefit Green pakub investorile erinevaid võimalusi, mida kaaluda, selgitavad eksperdid.
Redgate Capitali partner Valeria Kiisk avaldas, et kui hind peaks jõudma 3,4 euro peale, mis peaks olema ülevõtmispakkumise hind, siis võib müüa ka turule.
  • Redgate Capitali partner Valeria Kiisk avaldas, et kui hind peaks jõudma 3,4 euro peale, mis peaks olema ülevõtmispakkumise hind, siis võib müüa ka turule.
  • Foto: Liis Treimann
Enefit Greenil oli tipphetkel üle 60 000 aktsionäri, kuid viimasel aastal on neid vähemaks jäänud. Sellegipoolest tuleb nüüd tuhandetel inimestel otsustada, mis aktsiaga edasi teha.

Seotud lood

Börsiuudised
  • 27.03.25, 09:54
Eesti Energia plaanib Enefit Greeni börsilt ära viia
Aktsia lendas lakke
Taastuvenergiatootja Enefit Greeni suuromanik teatas börsile, et kavatseb teha vabatahtliku ülevõtmispakkumise ja plaanib ettevõtte börsilt ära viia.
Börsiuudised
  • 27.03.25, 11:41
Investorid Eesti Energia pakkumisest: nii head preemiat ei ole ajaloos varem Eestis makstud
Enefit Greeni aktsionärid ei suuda uskuda neljapäeva hommikul teatatud Enefit Greeni ülevõtupakkumise uudist, kuna paremat pakkumist keegi ei tee, kuid see on suur kaotus Tallinna börsile.
Uudised
  • 27.03.25, 13:52
“Börs oli viga.” Enefit Green tõmmatakse börsilt ära, et mõlemat firmat mudast päästa
Eesti Energia juhtkond ja rahandusminister loodavad, et Enefit Greeni täieliku omandamisega paranevad nii Enefit Greeni kui laiemalt Eesti Energia kontserni majandustulemused ja võlavõimekus.
Börsiuudised
  • 27.03.25, 13:30
Enefit Greeni aktsia kihutas helde pakkumise järel 42%
Energiakontserni Eesti Energia ülevõtupakkumise kavatsus ajas väikeinvestorid Enefit Greenist kasumlikult väljuma, aktsia on pärastlõunaks kerkinud börsil pea 42%.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele