• 31.08.24, 11:46

PRFoods raskelt lõppenud aastast: vajame aktsionäride tuge

Ümberstruktureerimises olnud kalatööstus PRFoods tunnistas pärast lõppenud majandusaastat, et periood olid keeruline, aga väljakutseid jagub ka ettevaates.
PRFoods on viimasel ajal muutnud ka juhtimist, kui tänavu kevadel lahkus juhtkonnast pikka aega ettevõtet vedanud Indrek Kasela.
  • PRFoods on viimasel ajal muutnud ka juhtimist, kui tänavu kevadel lahkus juhtkonnast pikka aega ettevõtet vedanud Indrek Kasela.
  • Foto: Liis Treimann
Juunis oma majandusaasta lõpetanud PRFoods sai 12 kuuga 17 miljoni euro suuruse müügitulu, mis oli aasta varasema perioodiga võrreldes 13 protsenti väiksem tulemus. Positiivsena tõstis juhtkond esile, et neljanda kvartali käive suurenes aastatagusega võrreldes 12 protsenti. “See kasv tulenes suuresti Saaremaa tootmisüksuse positsioonide kindlustamisest erinevatel turgudel,” teatas juhtkond börsile.

Seotud lood

Börsiuudised
  • 01.06.24, 13:07
PRFoods kaotab kasumit: klient ei jõua enam osta nii palju kala
Tallinna börsil noteeritud kalatootja PRFoods teatas enda viimase kvartali tulemuse, kus kasum vähenes aastaga rohkem kui poole võrra.
Börsiuudised
  • 18.04.24, 10:40
Indrek Kasela astub tagasi, juhatus jätkab kahe liikmega
Kalatootja PRFoodsi juht Indrek Kasela astus ettevõtte juhi kohalt tagasi, samuti lahkus ta tütarühingute Saaremere Kala ja Saare Kala Tootmine juhatustest.
Börsiuudised
  • 10.04.24, 11:05
Börsifirmade palga TOP: kaks juhti teenisid üle poole miljoni euro
Pea kõigi Tallinna börsifirmade juhtide palgad eelmisel aastal kasvasid, kuid raske aasta andis kohati põhjuse kurvastamiseks neile, kes sõltuvad rohkem tulemustasudest.
Börsiuudised
  • 01.03.24, 10:57
PRFoodsi kahjum viimases kvartalis suurenes
Kalatootja PRFoodsi viimase kvartali kahjum suurenes ning müügitulu vähenes ligi veerandi võrra.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele