• 11.07.24, 12:30

Kohalike investorite tehingud: USA tehnoloogia läks müüki ja Euroopa aktsiad asemele

Kohalikud investorid on juunis enim kokku ostnud turgu vedavaid USA kiibisektori aktsiaid nii LHV pangas kui Swedbankis. Lisaks tehti aktiivselt tehinguid ka mitme Euroopa aktsiaga.
Apple’i aktsia kiire tõus pani investorid aktsiast kasumit võtma.
  • Apple’i aktsia kiire tõus pani investorid aktsiast kasumit võtma.
  • Foto: AFP/Scanpix
Kõige kuumem aktsia on jätkuvalt USA kiibitootja Nvidia, mille aktsia oli enim ostetud nimekirja tipus nii LHV kui ka Swedbanki klientide seas. Samas toimus osaliselt ka pööre ning mitu tuntud tehnoloogiagigandi aktsiat oli hoopis põlu all ja investorid võtsid juunis kasumit. Üllatavalt suur hulk on enimostetute nimekirjas Euroopa ettevõtteid.

Seotud lood

Börsiuudised
  • 20.06.24, 17:58
Norra naftafond krabas suures koguses Enefit Greeni aktsiaid kokku
Eelmisel aastal suures koguses Enefit Greeni aktsiaid müünud Norra naftafond tegi kannapöörde ja asus juunis aktsiaid suurtes kogustes tagasi ostma.
Börsiuudised
  • 07.05.24, 15:04
Tallink maksab pärast viit aastat esimese dividendi
Täna toimunud Tallink Grupi aktsionäride üldkoosolekule oli registreerunud üle 80 aktsionäri, kes lisaks möödunud majandusaasta aruande kinnitamisele andsid poolt- või vastuhääli ka põhikirja muutmiseks ning nõukogu liikmete tasu suuruse ja optsioonide määramiseks.
Börsiuudised
  • 29.05.24, 11:11
Enefit Greeni aktsia väärtus ähvardab langeda alla IPO hinna
Kolmapäeval, 28. mail kaubeldi Enefit Greeni aktsiatega 3,006 euro juures, mis tähendab, et pärast dividendi väljamaksmist juunis võib aktsia hind langeda alla IPO-l küsitud hinna.
Börsiuudised
  • 02.07.24, 10:16
Infortar sai loa teha Tallinki aktsiatele ülevõtupakkumine
Tallinki aktsiate omanikud saavad soovi korral oma aktsiad suuraktsionärile Infortar poolmuidu ära anda kuni 5. augustini.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele